maandag 20 januari 2014

Loslaatdag


Loslaatdag

De vorige keer heb ik geschreven over keuzes maken. Daarop terugkomend blijkt dat er een landelijke loslaatdag bestaat! En wel op zaterdag 22 maart 2014. Op verschillende locaties in Nederland kunnen mensen meer te weten komen over loslaten. Op sommige locaties kunnen mensen bruikbare spullen achter laten. Zodat deze spullen een tweede leven krijgen.  Tevens worden er workshops gegeven over loslaten en kunnen er meerdere organistaties zijn, die je kunnen informeren bij  “het loslaten”. Nu is er op dit moment in Twente geen locatie en daar wil ik verandering in brengen. Dat wordt een uitdaging, maar ik ben enthousiast en heb meerdere organisaties enthousiast gekregen. Wanneer ik mensen vertel over de landelijke loslaatdag, vragen ze om uitleg. Wat moet ik mij voorstellen bij een landelijke loslaatdag?

  • Vind je het moeilijk om spullen weg te doen?
  • Bewaar je dingen waarvan je weet dat ze eigenlijk weg 'zouden moeten'?
  • Heb je vaak spijt als je besluit om dan toch iets weg te doen?
  • Vind je het vreselijk om goede dingen zomaar weg te gooien?
  • Heb je teveel spullen, maar kun je niet besluiten wat weg mag?
  • Roept elk voorwerp in je huis een schat aan herinneringen op?
  • Zie je in elk ding nog mogelijkheden om het ergens voor te gebruiken

Ontdek op de Landelijke Loslaatdag hoe je je leven kunt vereenvoudigen en hoe je daardoor juist meer tijd en ruimte hebt voor leuke dingen in je leven.

Zodra ik definitief de locatie duidelijk heb, maak ik het kenbaar via social media. Ik heb er zin in.  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten